Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Widuchowa Wypożyczalnia
(2)
Autor
Benedikt Antoni
(1)
Birkenbihl Vera F
(1)
Mazurek Dobrosława
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Asertywność
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
W rozmowach czy w sporach często słyszymy: "Nie daj się! Bądź asertywny!". Cóż to jest ta asertywność? Otóż jest to umiejętność, dzięki której ludzie w sposób prosty i bezpośredni wyrażają swoje emocje, myśli, przekonania, nie odczuwając przy tym wewnętrznego dyskomfortu i nie okazując pogardy dla rozmówców. Doktor Antoni Benedikt - pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, autor wielu książek z dziedziny komunikowania werbalnego i niewerbalnego, w swojej książce "Asertywność jako proces skutecznej komunikacji" zajmuje się nie tylko podstawami asertywności, ale także zastosowaniem jej w procesie szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej - w domu, w firmie, w biznesie. Skuteczna asertywność wymaga ciągłego treningu, niezwykle przydatnego dla osób, których praca wymaga dobrej prezencji, komunikatywności, refleksu sytuacyjnego oraz umiejętności skutecznego wywierania wpływu na innych - słowem dla osób, które pracują w kontakcie z innymi ludźmi, czyli menedżerów, kierowników działu sprzedaży, pracowników socjalnych, nauczycieli i wielu innych. Książka, oprócz teorii, pełna jest przykładów zastosowania skutecznej asertywności w praktyce. Jeśli chcesz odnosić sukcesy w życiu i w biznesie - naucz się być asertywnym! I o tym właśnie jest ta książka. Miłej lektury!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Widuchowa Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Gniew; 2. Oferta; 3. Odzywanie sie do ludzi; 4. Myśli powstrzymujące gniew; 5. Strategia oddalająca gniew; 6. Strategia antystresowa; 7. Ćwiczenia antystresowe; 8. Bezrobocie; 9. Sposób wyrażania się; 10. Awans; 11. Spowiedź; 12. Obraza; 13. Predyspozycje do zawodu; 14. Skarga; 15. Osoba wiedząca wszystko najlepiej; 16. Świadomość; 17. Moda w biurze; 18. Szef; 19. Pokój szefa; 20. Choleryk; 21. Depresja; 22. Motywacja własna; 23.Zdolności; 24. Odprężenie; 25.Technika odprężania się; 26. Załatwianie spraw; 27.Czerwienienie się; 28. Oczekiwania; 29. Eksperci; 30. Błędy; 31. Wróg; 32. Elastyczność; 33. Pytania; 34. Wypytywania; 35. Wyrazy obce i wyrażenia fachowe; 36. Pensja; 37. Odpowiednio dla mózgu; 38. Prezenty; 39. Dynamika grupy; 40. Osoby wprowadzające nerwową atmosferę; 41.Pomaganie; 42. Gotowość do pomocy; 43.Informacja; 44. Intuicja; 45. Poszukiwanie pracy przez osoby starsze; 46. Kariera; 47. Komunikacja; 48.Konflikt; 49. Kontakt; 50. Nawiązywanie kontaktu; 51. Koncentracja; 52. Kreatywność; 53. Kryzys; 54. Krytyka; 55. Klienci; 56. Śmiech; 57. Legastenia; 58. Wymiar cierpienia; 59. Nauka; 60. Podwyżka wynagrodzenia; 61. Dziwactwa; 62.Zły humor; 63. Nieporozumienia; 64. Przerwa obiadowa; 65. Ustępowanie; 66.Zapamiętywanie nazwisk; 67. Zazdrość; 68. Nerwowość; 69. Porażka; 70. Organizacja; 71. Partnerstwo; 72. Pozytywne sformułowania; 73.Piorytety; 74. Sfera prywatności; 75. Problemy; 76. Rozwiązywanie problemów; 77. Strefy przestrzenne; 78. Obstawianie przy swoim zdaniu; 79. Strach przd publicznym wystąpieniem; 80. Reklamacje; 81. Relatywizowanie problemów; 82. Retoryka; 83. Zdolności udzielania celnych wypowiedzi; 84. Niedbalstwo; 85. Teściowa; 86. Samoświadomość; 87. Samoocena; 88. Pewność siebie; 89. Usługi serwisowe; 90.Stres podczas rozmowy telefonicznej; 91. Sympatia; 92. Fakty; 93.Telefonowanie; 94. Tytułowanie; 95. Smutek; 96. Niepewność; 97. Przerywanie wypowiedzi; 98. Wsparcie; 99. Ataki werbalne; 100. Zapominanie; 101; Zmiana zachowania; Postanowienie; 102. Czas oczekiwania; 103. Płacz; 104. Współzawodnictwo; 105. siła woli; 106. Wściekłość; 107. Zapamiętywanie liczb; 108. Talent do rysowania; 109. Złodzieje czasu; 110. Brak czasu; 111. Podział czasu; 112. Zarządzanie czasem; 113. Wytyczanie celów; 114. Słuchanie ludzi;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Widuchowa Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej